شبکه اجتماعی مایکروسافت افتتاح شد
فروش سرور اچ پی و فروش سرور S U P E R M I C R O و راه اندازی مرکز داده و مجازی سازی
سایت تخصصی راه اندازی سرور های مجازی ، کلاسترینگ و گرید
درباره سایت


مرکز فروش سرور های Supermicro و سرورهای HP
آخرین مطالب

به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Computerworld، روز ۵ شنبه شرکت مایکروسافت شبکه اجتماعی خود به نام Socl را افتتاح کرد. این شبکه مدتی بصورت آزمایشی فعالیت میکرد اما هم اکنون بطور رسمی آغاز بکار کرده و بر اساس اعلام این شرکت این شبکه بیشتر برای دانش آموزان و دانشجویان با اهداف علمی طراحی شده است. شبکه اجتماعی مایکروسافت افتتاح شد

مدیر آزمایشگاه Fuse شرکت مایکروسافت اعلام کرد ما باز هم در انتظار نطرات کاربران هستیم تا با اعمال تغییرات مورد نظر آنها رضایت کاربران این شبکه را جلب کنیم.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد هدف ما این است که با عضویت در این وب سایت از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک به افراد اجازه دهیم این وب سایت را با دوستان خود نیز شریک شوند و آنها را به این وب سایت دعوت کنند تا از این طریق مایکروسافت نیز در میان شبکه های اجتماعی جای خود را پیدا کند.

افراد میتوانند از طریق این وب سایت سبک زندگی، موسیقی، لباسها، غذاها، حیوانات و کتابهای مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. مدیر شبکه اجتماعی مایکروسافت اعلام کرد ایجاد شبکه های اجتماعی جدید، به تنهایی برای جدب مخاطب کافی نیست اما اگر شبکه اجتماعی ویژگی خاصی داشته باشد و مانند شبکه اجتماعی مایکروسافت بیشتر به تصویر وابسته باشد و افراد عکسها و تصاویر مورد نظر خود را به اشتراک بگذارند قطعاٌ با استقبال مواجه خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 197
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 355
بازدید ماه : 1021
بازدید کل : 41066
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1